Aktualizacja 1.0.40

27 listopada 2019       Aktualności

Dziś o 18 pojawiła się aktualizacja dla gry właściwej (a nie eksperymentalnej jak wcześniej) o numerze 1.0.40. Zapisy gry sprzed tej wersji powinny działać bez zarzutu, zalecamy jednak importowanie go zamiast wczytywania w razie ewentualnych problemów.

Dużo się nie zmieniło względem tego, co wprowadzały aktualizacje 1.0.38 i 1.0.39. Update ten wprowadza następujące usprawnienia i zmiany w Kenshi:

  • Niewolnicy są teraz karmieni do 100, a nie 115, jeśli nie znajdują się w klatce.
  • Udomowione zwierzęta leczą się 2x szybciej gdy stracą przytomność, gdyż wydłużanie tego procesu jest niepotrzebne, a i tak zwierzęta większość czasu spędzają ogłuszone.
  • Magazyny Świętych Farm nie są już pełne racji żywnościowych.
  • Podpowiedź w interfejsie będzie pokazywać twoją nagrodę za głowę nawet jeśli jesteś niewolnikiem.
  • NPC przestały myśleć, że zwierzęta są słabe bo nie mają broni.
  • Naprawiono błąd powodujący wyłączenie się gry podczas ładowania niepoprawnego przedmiotu w ekwipunku postaci (np. z brakującego moda)
  • Naprawiono efekty cząsteczkowe na dachach budynków.
  • Naprawiono wyłączanie gry gdy postać umiera podczas zarządzania drużynami.
  • Naprawiono brakujące świątynie w miastach Świętego Narodu.
  • Naprawiono funkcjonowanie DC_IS_NEARLY_KO (duplikat DC_NEARLY_KO)
  • Naprawiono kilka nieuruchamiających się dialogów jeśli obiekt rozmowy miał funkcję DC_IS_ENEMY.
  • Parę mniejszych poprawek do siatki nawigacyjnej.
  • Poprawki błędów wyświetlania wnętrz budynków.
  • Poprawiono umieranie NPC jeśli został ogłuszony i pozostawiony w strefie, teraz brana jest pod uwagę jego krew.
  • Poprawiono brak wyświetlania dialogu po dostarczeniu Eyegore’a na posterunek.
  • Poprawiono błąd SI gdy strażnik wyrzuca intruza poza strefę, po czym podnosi go i zrzuca znów w pętli.
  • Status niewolnika nie jest już resetowany po zatrzymaniu przez straż. Karawany łowców niewolników będą teraz przyjeżdżać do więzień i odbierać zbiegłych niewolników. Teraz możliwe jest także odczekanie wyroku.
  • Poprawiono zatrzymywanie działania SI podczas tworzenia przedmiotów wymagających różnych surowców.
  • Poprawiono błąd ignorowania limitu ekwipunku kiedy SI przenosi duże ilości przedmiotów.
  • Zmniejszono liczbę postaci unoszących się w powietrzu (lub będących pod ziemią) gdy ładuje się nowa strefa.
  • Poprawiono randomowe wyłączanie się gry podczas wykrycia kogoś na popełnianiu przestępstwa – napadu – bez ofiary.
  • Poprawiono randomowe wyłączanie się gry podczas podnoszenia postaci. Istnieje szansa, że ten sam fix naprawia też błąd przechodzenia przez ściany.
  • PRAWDOPODOBNIE usunięto błąd, gdzie po podniesieniu monet z ziemi stan konta nagle wynosi miliard catunów na minusie.
  • W większości poprawiono błąd patrolowania strażników wewnątrz prywatnych budynków.
  • Poprawiono widoczność wnętrz w trybie budowy.
  • Poprawiono błąd ładowania się wnętrza budynku gdy ukończy się go znajdując się w jego środku.
  • Poprawiono błąd ucinania wyrażeń w przypadku konkretnych rozdzielczości.
  • Poprawiono błąd wyłączania gry powodowany łatką do błędów ragdolla.
  • Poprawiono pojawianie się „zdrady” strażnika więcej niż raz na jedną zdradę, co wcześniej powodowało masywne zmiany reputacji. Obecnie kara powinna wynosić 20.
  • Parę mniejszych poprawek stabilności dla FCS.
  • Dodatkowe poprawki wyłączania się gry.

Zaktualizowano także tłumaczenie chińskie i niemieckie.

Oryginalną informację o aktualizacji można przeczytać pod tym linkiem: https://steamcommunity.com/gid/103582791434119048/announcements/detail/1709609055938401318

Honger11.27.2019

Skomentuj post!



© 2019-20 Kenshi Polska. Kenshi jest marką należącą do Lo-Fi Games Ltd. Niniejsza strona ma charakter informacyjny.